فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ یادگاری سال 88 که عشقم زهرا واسم فرستاده بود






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

بهت نمیگم دوست دارم،ولی قسم میخورم که دوست دارم/
بهت نمیگم هرچی که میخوای بهت میدم ،چون همه چیزم تویی/
نمیخوم خوابتوببینم،چون توخوش تر ازخوابی/
اگه یه روز چشمات پرازاشک شدودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،صدام کن بهت قول نمیدم ساکتت کنم،اما منم پابه پات گریه میکنم/
اگردنبال مجسمه ی سکوت میگشتی صدام کن،قول میدم سکوت کنم/
اگه دنبال یه خرابه میگشتی که نفرتتو توش خالی کنی ،صدام کن چون قلبم تنهاست/
اگه روز خواستی بری قول نمیدم جولوتو بگیرم،اما باهات میدوم/
اگه یه روز خدایی نکرده خواسته بمیری قول نمیدم جولوتو بگیرم،اما اینو بدون من قبل از تومیمیرم/


دوست دارم بی نهایت تا قیامت با صداقت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,ساعت 14:29 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت